You must login (register) to review.
Reviewer: freedomwriter Signed [Report This]
Date: 07/30/14 01:08 pm Title: Chapter 44

yay, Gabby is awesome. She's getting stuff done, rather than Kayleigh. Howie did great too :)

Reviewer: brian_fan_4eva Signed [Report This]
Date: 07/29/14 09:55 pm Title: Chapter 110

awe!!!! :) Nicky's all grown up and married now!

Author's Response: Hard to believe right? Lol

Reviewer: DelphinaCarter Signed [Report This]
Date: 07/29/14 02:18 pm Title: Chapter 110

The wedding ceremony was beautiful. I teared up at Nick and Brians conversation and at his speech too. This was just perfect and I don't care if it is fluffy. I loved it. Can't wait for the next chapter!

Author's Response: Awww thanks! I learned I can write happy times without hurting or maiming but it's not as fun lol

Reviewer: AJBrianFan Signed [Report This]
Date: 07/29/14 02:35 am Title: Chapter 110

A very nice, sweet, and simple wedding. Very fitting for Riley; although, having everyone dressed up in costumes would have been awesome. Hopefully, there's more soon.

Author's Response: Thanks! LMAO yes a costume wedding would've been incredibly Nick and awesome. This one was a compromise. It was on Halloween and on the beach, but no costumes LOL. Two out of three isn't bad right? Julie's working on the first part of our last ten chapters, the Decennium. So I'm pretty sure the wait won't be long! :)

Reviewer: AJBrianFan Signed [Report This]
Date: 07/29/14 02:28 am Title: Chapter 109

Awww, I love Kevin and Gabby's relationship. Very sweet. One more update to get to...

Author's Response: I do too, it's very sweet. Hopefully we'll keep the quick updates coming!

Reviewer: AJBrianFan Signed [Report This]
Date: 07/29/14 02:20 am Title: Chapter 108

I'm glad they made it back to the base safely. Still reading...

Author's Response: Thanks! Glad to see you sticking with us to the end!

Reviewer: AJBrianFan Signed [Report This]
Date: 07/29/14 02:07 am Title: Chapter 107

Really nice chapter. I feel bad for everything that Gabby has had to go through at such a young age. Gonna keep reading...

Author's Response: Thanks! Glad to see you back, and glad you enjoyed the chapter!

Reviewer: DelphinaCarter Signed [Report This]
Date: 07/28/14 06:27 am Title: Chapter 109

Nick braiding Flowers together is actually a really cute image to picture. I do hope they figure out something about their supplies soon. I liked when Gabby talked to her mom, it's something someone her age would do I believe. It also is nice to see her consider Kevin as a father in a way because he's been there for her. Great chapter can't wait for the next one girls!

Author's Response: Lol right? And in this world I could see him doing it while the girls get dresses. I think if they think long term, like Kevin, they'll be okay :). Kevin has definitely become her surrogate father and it's only right she sees it too . :) Thanks Tracy!

Reviewer: brian_fan_4eva Signed [Report This]
Date: 07/28/14 01:18 am Title: Chapter 109

omg....you guys just made me cry with this chapter! (tears of happiness I swear!) can't wait for more!

Author's Response: Awww yay! Tears are always the best compliment lol. We have about 11 chapters to go and the next one should be soon! :)

Reviewer: JennayHeartsNick Signed [Report This]
Date: 07/23/14 07:36 pm Title: Chapter 108

Sounds like they are rotting themselves out of existence!! YAY!!! And I'm so happy Riley is pregnant! Was wondering how long it'd be before she was knocked up!! So happy for them!!!

Kinda sad this is winding down. Always enjoyed this story!!!

Author's Response: Yes, yes they are! Yay! And LOL yeah you knew it was gonna happen because of who's she's with. ;). They deserve their happiness. Awww! We're sad too but trust me, Julie and I have another project we REALLY can't wait to get going on after this. Thanks Jen!

Reviewer: brian_fan_4eva Signed [Report This]
Date: 07/23/14 11:48 am Title: Chapter 108

oooh!!! ooh ooh! a new baby and the zombies are starting to die off!! ahh so exciting!

Author's Response: Yep! Yay! Thanks for sticking with us!

Reviewer: freedomwriter Signed [Report This]
Date: 07/23/14 09:13 am Title: Chapter 43

Oh Kayleigh, get yourself together. There are big problems you need to deal with. Yes. That's what I think

Author's Response: Kayleigh definitely has issues but everyone also copes differently. Glad you're reading again!

Reviewer: DelphinaCarter Signed [Report This]
Date: 07/23/14 05:25 am Title: Chapter 108

Awww Riley is pregnant!!! I LOL at all the threesome talk that was great. "Preachers don't get threesomes" haha.

It's great that the zombies are not dominant anymore at the base and they made it home safe, that made me very happy. Glad it worked out okay. I don't even know why I am up so early but I had to read this right away. I am sad that this story is almost over, it's been amazing and I can't wait to see how it ends. Great chapter!

Author's Response: LOL glad you enjoyed the threesome talk! Julie and I had a random convo that inspired that. And yes, Riley is knocked up and the surprising thing is that it took so long. Yes, the zombies have rotted themselves into pieces. We're sad to see it ending but we have another project lined up already. Thanks Tracy!

Reviewer: DelphinaCarter Signed [Report This]
Date: 07/18/14 03:04 am Title: Chapter 107

I was SO happy to see an update for this story, you both know how much ive loved it since the beginning.

I think they are crazy for going back to Florida but if Kevin is right it will work out okay. I hope some of the others want to come too. The Disney stuff amused me and its such a kid thing to do, despite everything thats happened to them. Looking forward to the next chapter, hoping it wont be a long wait haha.

Author's Response: Thanks, Tracy!! It's a big risk, going back to Florida, but if they can control the zombies, they have more resources there, and the weather is certainly better. I'm glad you liked the Disney part; that was fun to write. Thanks again!

Reviewer: brian_fan_4eva Signed [Report This]
Date: 07/17/14 04:21 pm Title: Chapter 107

welcome back!! When I saw this had an update I had to read it asap!! Gabby is so cute with wanting to reunite with Callum later on. Will be waiting with bated breath for the next chapter :)

Author's Response: Thank you!! Thanks for sticking with us! I'm glad you thought the chapter was cute. We are really trying to finish this by October, so hopefully we'll back with another one soon! :)

You must login (register) to review.