You must login (register) to review.
Reviewer: ShezAdream Signed [Report This]
Date: 09/03/14 07:31 pm Title: Chapter 110

Wait hold on this is the last chapter? Please tell me there's more coming! Lol

Author's Response: Don't worry, there is more coming! It's not finished yet (but almost). Glad you're all caught up!

Reviewer: ShezAdream Signed [Report This]
Date: 09/03/14 07:26 pm Title: Chapter 110

Omg. That song in context with this story is soooo beautiful. It gave me chills. Can he plz plz teach it to the guys so they can sing it lol. He did say he wants to keep music alive.

Author's Response: Thank you! I love the song and I just felt nothing would fit better.

Reviewer: ShezAdream Signed [Report This]
Date: 09/01/14 02:59 pm Title: Chapter 100

I knew it. I fricken knew it when he was talking to her in the bathroom a few chapters ago. I dont know cause I would probably vote to kill him too. What are they ganna do? Give him some supplys and kick him out? Create a fake jail for him?

Author's Response: Yeah he's really creepy. It's a good question though, what do you do when society's gone and you have people like that in the world?

Reviewer: freedomwriter Signed [Report This]
Date: 09/01/14 08:57 am Title: Chapter 63

whoah, you scared the hell out of me there. I thought he was done for, for sure.

Author's Response: Nah, we don't wanna kill him yet ;)

Reviewer: freedomwriter Signed [Report This]
Date: 09/01/14 08:54 am Title: Chapter 62

ooooh nooo, you didnt!

I knew that trick with the cave was gonna go south some way sooner or later, but did he have to get bitten?

:(

lemme cry

Author's Response: Yup, we're evil LOL

Reviewer: ShezAdream Signed [Report This]
Date: 08/31/14 12:08 am Title: Chapter 82

The hardest thing in this world is to live in it! Lol AJ quoted Buffy.

I'm not surprised at Gabby. I actually thought they were ganna find that she killed herself when Gretchen and Brian first came home.
Now Brian's ganna fall in love with Gretchen and watch Shawn show up. Wouldn't that be interesting.

Author's Response: Thanks for all your reviews! We're glad you thought Gabby's actions were believable, but thank goodness AJ intervened. Talk about an awkward love triangle, if Shaun does find his way back only to find Gretchen with Brian!

Reviewer: ShezAdream Signed [Report This]
Date: 08/30/14 09:35 pm Title: Chapter 81

So I was ganna wait till I was done reading to review but after this chapter I had to. First of all let me just say this story is amazing. You guys are so talented. I'm upset about Kayleigh and Jo dieng and the part where Gabby breaks down actually made me tear up. I can't imagine what that feels like. You guys went there. But yea this chapter had me dead. I love Nicks pun before he kills Justin (again) What really makes this story scary now is realizing there was no BSB and Nsync was the top boy band in the 90s lol. Anyway. I'm ganna finish reading. I can't wait to see what happens. I wonder what really happened to Shawn and are there any other survivors. I really feel so heart broken for Gabby right now I don't know how she's ganna come back from that.

Author's Response: Awww well thank you! We love getting new feedback from people. Sorry about the delayed reply. Life got in the way and we've both been busy. As for Shawn, in something like this you may never know. It's safe to say Gretchen has a good idea and that's all she'll ever have. Thanks for checking out our story!

Reviewer: freedomwriter Signed [Report This]
Date: 08/11/14 09:40 am Title: Chapter 61

No, not the dog, damnit! What'she ever do? Might need to give Nick a break as well

Author's Response: Poor Spunky :( but she dies saving the master she loved.

Reviewer: freedomwriter Signed [Report This]
Date: 08/11/14 09:38 am Title: Chapter 60

I've decided that I find Brian rather... explosive. Whether it's literally or not, stuff happens when he's around. Like a charm... or a curse.

And I absolutely loved the Thriller bit :)

Author's Response: Brian is a truly dynamic character in this story. He goes through so much and he doesn't really ever get it truly easy. We love Thriller, do we hide it well?

Reviewer: freedomwriter Signed [Report This]
Date: 08/11/14 09:11 am Title: Chapter 59

I actually laughed really hard at this. Of course Gabby would venture out alone at some point. It's good it ended the way it did and that she's apparently learnt her lesson :)

Author's Response: LOL well what's a thirteen year old without some rebellion?

Reviewer: freedomwriter Signed [Report This]
Date: 08/11/14 09:04 am Title: Chapter 58

Okay, now I'm worried about AJ too. He seems happy and content when he's able to kill them zombies, but when there's some down time to relax, he's all alone, brooding in his thoughts. But I guess that's just how he is.

Should keep him away from the drinks though

Author's Response: Here AJ actually has clinical depression so while finding a real purpose helps, he still has to learn how to escape those brooding thoughts. It's part of who he is. Yeah, he needs to stay away but as an addict, it's not easy.

Reviewer: freedomwriter Signed [Report This]
Date: 08/11/14 08:52 am Title: Chapter 57

Do I sense a change coming in Howard's attitude? About time :P I am kinda sad that the car's screwed though. Don't know why

Author's Response: Sometimes it takes a sharp reality check to get people to realize what's important. Thankfully Howie finally got his.

Reviewer: freedomwriter Signed [Report This]
Date: 08/11/14 08:44 am Title: Chapter 56

yay for Brian and Jo. They're a bunch of heroes! Some people should take an example from that... ahum...Kayleigh, I'm looking at you

Author's Response: They really are. Hmm...wonder if Kayleigh will learn?

Reviewer: freedomwriter Signed [Report This]
Date: 08/11/14 08:21 am Title: Chapter 55

Gotta admit this was bound to happen. Although I do understand where they're coming from, it's probably not a good idea to keep Nick uninvolved. He'll make himself involved one way or another, better make sure it's the good way ^^

Author's Response: It's a good and a bad idea LOL. But Nick will find ways to do stuff, it's in his nature.

Reviewer: freedomwriter Signed [Report This]
Date: 08/11/14 08:07 am Title: Chapter 54

awww, that romance popping out. At least something good comes from tragedy. I'm relieved Nick's basically okay as well.

Author's Response: A little bit ;). Yeah Nick's head injury is what causes his seizures. We needed a reason as to why he got abandoned in the hospital and turning him into an epileptic sounded like a good reason for Jo to think he was dying and leave him.

You must login (register) to review.