Reviews For Victorious Love
You must login (register) to review.
Reviewer: Kaos_Carter Signed [Report This]
Date: 11/25/12 05:34 pm Title: Chapter 17

OMG LOVED IT... just read it all at one time an dits sooo great!!!

Reviewer: AJsgirl021 Signed [Report This]
Date: 02/24/10 05:47 pm Title: Chapter 17

love it so far. please update soon. i just have two question. What are Nick and AJ goin to tell the other guys and are they goin to tell them at all? This is AJsgirl saying goodbye and god bless!! Peace!!

Reviewer: mary Signed [Report This]
Date: 11/23/09 04:55 pm Title: Chapter 16

pregnant!?! ahhh soo good! i cannot wait for more!

Reviewer: maybe Signed [Report This]
Date: 11/22/09 10:33 pm Title: Chapter 16

OMG SHES PREGGERS YAY BABY BACKSTREET VAMPIRE

Reviewer: Luckystar4life06 Signed [Report This]
Date: 11/08/09 08:17 pm Title: Chapter 15

this story is getting so good.

Author's Response: Thanks I just added chapter 16

Reviewer: Luckystar4life06 Signed [Report This]
Date: 11/08/09 03:44 pm Title: Chapter 14

I've got say that this story is getting good to read. Can't wait to see more.

Author's Response: lol well there's gonna more, thanks for the review

Reviewer: Luckystar4life06 Signed [Report This]
Date: 11/06/09 07:21 pm Title: Chapter 13

this story is getting so good.

Reviewer: mary Signed [Report This]
Date: 11/03/09 02:22 pm Title: Chapter 12

oh woah poor love she must have freaked after doing that. cant wait for more!

Author's Response: I know, and you know she loves him because she's trying to make sure he doesn't get killed by Jacob.

Reviewer: maybe Signed [Report This]
Date: 11/03/09 02:13 pm Title: Chapter 12

uhh if she does turn him wont the fellas get suspicious of his broken arm healing so quickly

Author's Response: hehehe

Reviewer: maybe Signed [Report This]
Date: 10/01/09 04:31 am Title: Chapter 11

i read them as they unfold but lets face it its nick and even fictitious nick needs and loves sex

Author's Response: lol

Reviewer: maybe Signed [Report This]
Date: 09/28/09 12:54 pm Title: Chapter 11

OOh Yeah Does this mean the next chapter is going to have some Vampiric Hanky Panky

Author's Response: LOL do you really know about the horny details or read them as they unfold?

Reviewer: mary Signed [Report This]
Date: 08/16/09 06:53 pm Title: Chapter 10

aww thats cute. so would nick end up being a daywalker? hmmm cant wait for more!

Author's Response: hehehe if only things were that easy, right?

Reviewer: maybe Signed [Report This]
Date: 08/14/09 01:06 pm Title: Chapter 9

More I wanna see Love Kick SOme Ass

Author's Response: Soon enough she will. But you'll have to wait and see.

Reviewer: ResaD Signed [Report This]
Date: 06/25/09 08:55 am Title: Chapter 8

Oh my goodness, thank goodness he is, cause that would flip most peoples minds actually! Please tell me they didn't do anything to her parents, cause that would piss me off and I'd want to kill them! Even if they are vampires! *snaps fingers* story idea!

Author's Response: Are you reading my mind, or just reading from over my shoulder? lol That's it I'm locking myself in a basement and writing the rest of the story there lol...maybe I'll have you read before I post though :)

Reviewer: Angelstorm00 Signed [Report This]
Date: 06/20/09 09:18 pm Title: Chapter 8

way cool story, can not wait to read more. and i so can not wait to find out what happens next.
UPDATE!!!!

Author's Response: I love all the great reviews I am getting for you. The story is far from done. I still have to finish up on Love's background so there is more for me to write.

You must login (register) to review.