[ - ] Liked Printer Microsoft Word
Summary:



Lenore Parker witnesses something she wishes she hadn't. Growing up is tough enough, but to have people after you? That just makes things even worse.
Rated: PG-13
Categories: Fanfiction > TV Series > Law and Order: SVU
Characters: All, Det. Stabler, Other
Genres: Alternate Universe, Drama
Warnings: Death, Violence
Challenges:
Series: None
Chapters: 15
Completed: No
Word count: 24390
Read: 20399
Published: 11/17/06
Updated: 12/13/10

1. Beat Up by LenniluvsBrian [ - ] Liked (1215 words)
If this story ends up not being as accurate as the show, well, I'm proud to say least I tried. Also, so you're all fore-warned, it might end up not entirely based on what goes on at the Station. It may end up mostly focused on my two main characters. I haven't fully decided yet, though there are things I know I want to have happen. So for now, Enjoy!

Disclaimer: Only own Lenore & story idea. The creators of Law & Order own everything & everyone else. Thank-you!

2. Take Her Home by LenniluvsBrian [ - ] Liked (1192 words)
Well, here's chapter two. And yah think this is amazing - here's what's more amazing - I've started chapter three! Lol. Enjoy!

Disclaimer: Only own Lenore & story idea & the drug-dealers. The creators of Law & Order own everything & everyone else. Thank-you!

3. Discussions by LenniluvsBrian [ - ] Liked (2218 words)
This is the longest chapter yet! I'll get to work on chapter four, soon as I've got a moment. Enjoy!

Disclaimer: Only own Lenore & story idea. Creators of Law & Order and Baywatch own everything else. Thank-you!

4. Good Morning Gone Sour by LenniluvsBrian [ - ] Liked (1318 words)
Even though I'm upset at the moment - y'all probably know why, though I'm not going to state why. *sends a glare out* I REALLY hope y'all like this chapter! I finished it before I found out about what's been going on. Enjoy!

Disclaimer: Only own Lenore & story idea. The creators of Law & Order own everything else. Thank-you!

Note: Y?all, please be honest when scoring my fics/chapters. If not, I?ma sick my Ashee on you & she can be?.*pauses to think a moment*?.Quite protective of her best friend. *winks*

5. What Else Don't We Know? by LenniluvsBrian [ - ] Liked (1444 words)
Yay! I finally finished chapter five & am curently working on chapter six! Lol. Enjoy!

Disclaimer: Only own Lenore & story idea. The creators of Law & Order own everything else. Thank-you.

Note: HAPPY 4TH BIRTHDAY BAYLEE THOMAS WYLEE LITTRELL!!!!!

6. Finding The Right Alley by LenniluvsBrian [ - ] Liked (1346 words)
Even though I don't feel well at the moment (I mean, c'mon, how many people wear huge sweatshirts over sweaters???), I decided to finish & post this chapter. And attempt to start the next. Lol. Enjoy!

Disclaimer: Only own Lenore, gang, & story idea. The creators of Law & Order own everything else. Thank-you!

7. Scolded by LenniluvsBrian [ - ] Liked (1252 words)
Was gonna wait until tomorrow to post, but decided I didn't wanna wait. Lol. Enjoy!

Disclaimer: Only own Lenore, bad guys, & story idea. The creators of Law & Order own everything else. Thank-you!

Note: Special thanks to Ashee, for giving me some Stabler, so I would be inspired to finish this chapter & start in on chapter 8!

8. Discoveries by LenniluvsBrian [ - ] Liked (1169 words)
Hey y'all! Sorry it took me so long to update this time! I'd gotten stuck & wanted it to be perfect & pretty much as long as all the other chapters. Lol. Enjoy!

Disclaimer: Only own Lenore, gang members, & story idea. The creators or Law & Order own everything else. Thank-you!

Note: Chapter 9 may be a bit, as we are nearing Christmas - but I promise to try & write a little bit to it every night if I can - like I did for this one.

9. Knowing Too Much by LenniluvsBrian [ - ] Liked (1276 words)
Well, guess what I found today when looking for my music CDs - I found the missing disc that held all my fics/poems I'd saved in December! I'd stuck 'em in with my CDs, as I must've been doing something with them right then & because I've no cases for the discs. Needless to say, I was very happy to find the beginning of this chapter!!!! It's about as long as the last chapter, but I think it gives y'all enough to know something's up. But, I'm babbling now & I'ma shut-up before I give too much away - lol. Enjoy!

Disclaimer: Only own Lenore, gang, & story idea! The creators of Law & Order own everything else - except Ashley who owns herself!

Ashee: This is why I was so quiet tonight & not that much of a help with your fic! Lol. Surprise!!!!

10. On The Run by LenniluvsBrian [ - ] Liked (1872 words)
Hey y'all! I apologize for taking so long to update this - I just haven't been in the mood to write lately. But, I guess I finally stared at this one enough & inspiration finally hit. Well, Enjoy!

Disclaimer: Only own Lenore, gang, & story idea. Ashley & Felicia own themselves, though I'm sure they won't mind if I stake claim on them. Also, the creators of Law & Order own everything else. Thank-you!

11. Catch Me If You Can! by LenniluvsBrian [ - ] Liked (1853 words)
Well, since my birthday is tomorrow, I figured we should celebrate with an update - though, don't expect another right away - haha. Took me forever to get this one done & up. I feel bad this one's going slow now, when it originally had a speedy start, but stuff happens & then you don't feel as good about things, so you slow them down. But, I'm in a rather good mood, so thought I'd put y'all in one too. Least, I hope so. Okay, enough of my rambling...Enjoy!

Disclaimer: Only own Lenore, gang, & story idea. Ashley owns herself & her family. The creators of Law & Order own everything else. Thank-you!

12. Worry All Over by LenniluvsBrian [ - ] (1770 words)

Hey! Look what I wrote this afternoon! You can all thank the dream I had about Law & Order: SVU last night - well, it was mostly Detective Stabler. And he was being such a sweetheart! Creepy & confusing dream, but he made it all worth while - lol. Enjoy!

Disclaimer: Only own Lenore, baddies, Nathaniel, & story idea. Ashley owns herself, and the creators of Law & Order own all the SVU characters. Thank-you!

13. New Discoveries by LenniluvsBrian [ - ] (2207 words)

Hey y'all!!!! Again, thank the fact I dreamt about Law & Order: SVU the other night, & haven't been able to get the dream off my mind. So, I just had to write about Detective Stabler! And Detective Benson - lol. Enjoy!

Disclaimer: Only own Lenore, gang, & story idea. Ashley, Nick, & Aaron all own themselves. And the creators or Law & Order own the SVU characters. Thank-you!

14. Being Followed by LenniluvsBrian [ - ] (1785 words)

I had a dream the other night about Law & Order: SVU.....so I got inspired! Don't you just lvoe when I start off with, "I had a dream...." Lol. I hope to have more dreams about this show soon! So then maybe I can finally get this story going good again & get it done! Lol. Enjoy!

Disclaimer: Only own Lenore, Nathaniel, Ashley, baddies, & story idea. Nick & Aaron Carter own themselves, as does BSB. The creators of Law & Order own everyone else. Thank-you!

15. Competition & Confession by LenniluvsBrian [ - ] (2473 words)

Surprise! Merry Christmas y'all! 12 days too early, but still a good gift, don'tcha think? You can thank that SVU dream I had last night. Though, the only time I remember Elliot there, is when I hugged him & told him I loved him - lmao. Enjoy!

Disclaimer: Only own Lenore, Ashley, baddies, & story idea. Nick & Aaron Carter own themselves. The creator of Law & Order: SVU owns their characters. Thank-you!